میهن/موزیک فیلم بازی نرم افزار موبایل
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی اختلاف تصاویر برای UIQ3

crazySpot-hamidhira.jpg
UIQ سیستم عامل خوبی بود ولی به دلیل گسترش آن در زمان اوج قدرت گیری سیمبین و آغاز به کار طوفانی آندرویید زیاد به چشم نمیامد و همین موضوع باعث شد تا شرکت های ساخت گوشی سراغ این سیستم عامل نیایند و یاعث شوند تا شرکت تولیدکننده ی این سیستم عامل اعلام ورشکستگی کند و این بدین معناست که دیگر هیچ گوشی جدیدی با این سیستم عامل تولید نمیشود . اما هستند هنوز تعداد خیلی زیادی که گوشی هایشان سیستم عامل UIQ دارند . امروز در سایت میهن دانلود برای همین افراد یک بازی فوق العاده را قرار داده ایم که نسخه ی کامل این بازی هستش در حالی که کمتر جایی این بازی را بدون محدودیت یک ساعته پیدا خواهید کرد . نام این بازی CrazySpot میباشد. بعد از آغاز بازی به شما 2 تصویر شبیه به هم را نشان میدهد و شما باید 5 تفاوت کوچک را بین این 2 تصویر پیدا کنید . قابلیت لمسی این بازی به محبوبیت بالای آن افزوده است .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .


توضیح : برای نصب این بازی ابتدا باید گوشی خود را هک کنید .
 
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

مجموعه 2 تم حرفه ای و زیبا برای نوکیا سری 60 ورژن 5

هم اکنون 2 تم بسیار زیبا و جدید با نام های Ghost Ship و SAW را که نام فیلم های پر بیننده می باشند را برای شما آماده کرده ایم . این تم های زیبا که از کیفیت بسیار خوبی بر خوردارند برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 مانند گوشی های 5800 و 5530 و ... . می باشند که هم اکنون می توانید این تم ها را از میهن دانلود 3 دریافت نمایید و لذت ببرید .

 

  • دانلود
  • حجم: 2 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net

 

 

ورودی چت روم

دانلود نرم افزار چراغ قوه برای UIQ3

TORCH-hamidhira.JPG
یکی از مشکلاتی که گوشی های uiq دارند ، نداشتن امکان روشن نگه داشتن فلاش گوشی (چراغ قوه) است . امروز نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با کمک آن میتوانید این امکان را به گوشی خود اضافه کنید . زبان فارسی این برنامه ، داشتن حالات مختلف برای روشن نگاه داشتن فلاش و ... از دیگر خصوصیات این برنامه است .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .


توضیح : برای نصب این برنامه ابتدا باید گوشی خود را هک کنید .
 
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار قفل آیفون برای UIQ3

iphonelock-hamidhira.jpg

گوشی های آیفون را میتوان یکی از محبوب ترین گوشی های دنیا نامید و نام استیو جابز کافیست تا به ایده آل بودن آیفون ایمان بیاوریم . یکی از ابتکار های آیفون که در گوشی های تولیدی خویش به کار برده و با استقبال بالایی هم رو به رو شده ، قفل مخصوص آیفون هست که با ظاهر جالب و هیجان انگیز خود کاری کرده تا هر سیستم عاملی برای ساخت ورژن مخصوص به خود این برنامه ٰ به فکر بیفتد . امروز در سایت میهن دانلود شما میتوانید این قفل را مخصوص سیستم عامل uiq دریافت کنید .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/linerider-hamidhira.jpg
 

یکی دیگر از محبوبت ترین و فکری ترین بازی های uiq بازی LineRider می باشد . این بازی که در نظرسنجی معتبر سایت اختصاصی این سیستم عامل رتبه چهارم را کسب کرده با ظرافت ها و امکانات خود توانسته محبوبیت بالایی را در بین uiq داران کسب کنید . داستان بازی از این قرار است که شما یک مسیر نیمه تمام دارید و یک دوچرخه و یک مقصد . کار شما چیدن درست و رسم بهترین مسیر ممکن به مقصد است . به این صورت که دوچرخه در ابتدا ثابت است و شما باید ابتدا مسیر را رسم کرده و با زدن دمکه Play حرکت دوچرخه رو مشاهده کنید و آنقدر این مسیر را ویرایش کنید تا موفق به رساندن این دوچرخه به مقصد شوید .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی FRUTIKA برای UIQ3

http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/FRUTIKA-hamidhira.JPG
 

حتما تا به حال در شهر بازی ها و یا حتی بازی های کامپیتری با وسایلی برخورد کرده اید که دارای 3 ستون هستند و شما باید تصاویر موجود در سطر وسط را یکسان کنید تا امتیاز کسب کنید . این بار میتوانید این بازی معروف و واقعا محبوب را در گوشی خود ، آن هم با چند حالت مختلف بازی کنید . برای مثال یکی از حالات بازی این است که 3 اهرم به صورت ثابت هستند و شما باید با چرخش جداگانه هرکدام سطر وسط را یک شکل کنید و در حالتی دیگر 3 اهرم در حال چرخش هستند و شما باید با تکیه بر شانس و اقبال کلید stop را بزنید تا 3 اهرم بایستند و اگر 3 شکل یکسان باشند امتیاز کسب کنید .از نکات جالب توجه این بازی ثبت شدن رکورد شماست و شما میتوانید با کد مخصوص رکورد خود به سایت سازنده بروید و اسم خود را در میان هزاران ثبت کننده ی رکورد ، ثبت کنید . استفاده از میوه ها به جای شکلک های معمول این بازی و صداگذاری جالب لذت این بازی را دو چندان کرده است
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

دانلود مسنجر محبوب Slick‌برای UIQ3

http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/SLICK-hamidhira.JPG
امروزه یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباط آنلاین نرم افزار یاهو مسنجر میباشد که بی شک همه با آن آشنا هستند !اما تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید در موبایل خود با دوستان خود چت کنید ؟ نرم افزار slick این رویای شما رو به بهترین نحو ممکن برآورده خواهد کرد . این نرم افزار که برای سیستم عامل UIQ3 ساخته شده ، اکثریت امکانات یاهو مسنجر رو دارا می باشد . داشتن برخی از شکلک های محبوب یاهو مسنجر ، امکان فرستادن BUZZ ، امکان add یا ignor کردن افراد ! لیست دوستان دقیقا به همان شکلی که در یاهو مسنجر تنظیم کرده اید ، دریافت و ارسال سریع پیام ها ، کم ترین هزینه برای ارسال و دریافت دیتا ، ارسال فایل و .... از دیگر امکانات این برنامه است .برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار AdvancedDeviceLocks برای UIQ3

http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/ADVANCED-hamidhira.JPG
به دلیل درخواست تعداد زیادی از بازدیدکنندگان ، تصمیم به فعالیت بیشتری در انتشار بازی ها و نرم افزار های سیستم عامل UIQ3 (w960-p990-g900-m600-p1-...) در سایت گرفتیم . برای شروع به معرفی یکی از محبوب ترین نرم افزار های این سیستم عامل میپردازیم . Advanced Device Locks نام نرم افزاریست که با کمک آن قادر خواهید بود بر روی تمامی قسمت های گوشی خود قفل بگذارید و با استفاده از امکانات مختلف آن امنیت کامل را در گوشی خود حس کنید . قابلیت اجرای خودکار برنامه در هنگام تعویض سیم کارت و قفل گذاری روی تمام نرم افزار های نصب شده و فایل منیجر و .... از دیگر ویژگی های این برنامه ی کاربردی می باشد .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
 

 
ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

مجموعه تصاویر بسیار زیبا برای پس زمینه موبایل

مجموعه ای از 20 تصاویر با کیفیت HD را هم اکنون در میهن دانلود 3 برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه زیبا را می توانید برای پس زمینه گوشی های خود استفاده نمایید . این مجموعه عکس هایی زیبا دز فرمت JPG و در سایز 960 × 640 میباشند .

 

 

 

  • دانلود
  • حجم: 4 مگابایت
  • رمز: www.persianmob.net
ورودی چت روم

نرم افزار پلیر Walkman با فرمت جاوا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل

امروز در سایت میهن دانلود 3نرم افزار Walkman که یک پلیر همه کاره برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد .

 

Walkman نرم افزار پلیر Walkman با فرمت جاوا در سایز ۳۲۰×240 پیکسل

ورودی چت روم

.: ادامه مطلب :.

mihandownload3

علیرضا

mihandownload3

http://mihandownload3.loxblog.com

میهن/موزیک فیلم بازی نرم افزار موبایل

میهن/موزیک فیلم بازی نرم افزار موبایل

میهن/موزیک فیلم بازی نرم افزار موبایل

به وبلاگ من خوش آمدید در اینجا همه جور نرم افزار و فیلم پیدا می شه

میهن/موزیک فیلم بازی نرم افزار موبایل